? ??????????????Fall Pattern? ????? ?? ???Rating: 3.5 (2 Ratings)??97 Grabs Today. 907 Total Grabs. ??????
Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Fight Breast Cancer? ????? ?? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??84 Grabs Today. 644 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????HappyHa BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

måndag 9 februari 2009

55 timmars arbetsvecka

Har räknat ut min totala arbetstid den förra veckan.
Man skulle kunna säga att jag jobbar in Niklas timmar med eftersom han unnat sig ledighet i Sälen. Är jag avis ? JAAAAAA !!!


Men jag har ju fått resa till Stockholm.
Var uppe i jobbärende med Elin för lite biljettproblem.
Satt på huvudkonteret med varsitt eget kontor och jobbade på.
Precis bredvid Globen, flaschigt värre.
Så nu är man en av "topptjejerna".
Förväntar mig mycket av det här uppdraget nu.

Annars:

Jag har nu flyttat in hos Andreas på riktigt.
Vi var o köpte en sängstomme i tisdags så nu känns det real.
Dessutom har jag 2 visningar på min lägenhet imorgon så den ska vi nog kunna bli av med snarast. Me like !

Så nu kör vi ännu en arbetsvecka.
På lördag blir det makeover med Veha på Platå och lite alla hjärtansdag mys med Andy.
Och på söndag blir det ett litet äventyr med b.la. Niklas S.

0 kommentarer: